barış sözleri

Posted by en güzel sözler | Posted in | Posted on 14:23

» Gel Eskisi Gibi Olalım Affet Beni ne Olur Hadi Barışalım

» Ben Seni Asi kalbinle Hırçın Duygularınla Sevdim Barışmak için Sana feryat Etmeyi Sevdim bebeğim hadi gel barışalım Eskisi gibi Olalım.

» Barış içinde Kalsın Ellerimiz Ayrılık Görmesin Gözlerimiz Ben Seni Seviyorum Barışmanı Bekliyorum.

» Sana Sevgi ve Barış Dolu Duygularımla geliyorum belki Çocukluk Yaptım Af diliyorum Aşkım Barışalım hadi

» Affetmek büyüklüktür Aşkım Affet beni Barışalım hadi Güldür Ağlayan Yüzümü

» Kalbimi kırsanda, Kalbimin içinde Barış Çığlıkları Atıyor Senden Başkası Bu kalbimdeki yarama Merhem Olamıyor Ne olur Barışalım Aşkım

» Büyük Umutlarımı kırma Ne olur Hadi Barışalım Sevgimiz için büyük bir Adım Atalım.

» Barışmak için ilk Adımı benden Bekleme Kalbinin Sesini dinle Adımlarınla Sesini Dinlet Kalbime!

» Seni Severken Yüzünü Görememek üzüyoru Beni Barış Dualarıyla Yalvarıyorum Allah’ıma Ne Olur Affet Beni Birtanem Hadi gel Barışalım.

» Barış Dolu bir Yıl geçirmek istiyorum Seninle Kavgalar Hüzünler istemiyorum Anılarımda Sadece ikimiz Olalım Mutlu Olalım Acımasız hayatta!

» Barış ve Mutlu Bir Hayat istiyorum Seninle Ayrılıkların Olmadığı kalplerin Kırılmadığı hayatı paylaşmak istiyorum Seninle Bebeğim.

» Hayatıma Barış getirdin Mutluluk getirdin hayatıma renk getirdin Hayatıma Yeniden beni getirdin Seviyorum Seni bebeğim barış Dolu meleğim.

» Hayatta 3 Dileğim var Sen, Mutluluk ve Barış Başka Birşey istemiyorum Hayattan.

» Bir ip Yumağı yapalım Dertleri üstünü Barış Duygularımızla Bağlayıp Kimsenin göremeyeceği Kadar uzaklara götürelim ve orda imha edelim dertleri barışlar kalsın hayatımızda.

» Bir Yanda Ayrılıklar Bir Yanda Barışlar Bırak Şu Ayrılıkları Gel Barışalım hayatım.

» Sevmek Affetmektir Sevmek Anlamaktır Sevmek gerektiği Zaman Barışmak için yeşil ışık yakmaktır hadi Sevdiğini Göster Beni.

» Seviyorum Seni Seni Seviyorum Seviyorum Barışı barışları Seninle Seviyorum.

» 1 Dua Ediyorum Adı Barış bir insanı Seviyorum Adı Duygusuz Bir dilek diliyorum Barış Dolu yıllar geçirmek istiyorum.

» Kırılan kalplerimizi Barışarak telafi Edelimmi bebeğim?

» Barışmak istiyorum Yeniden hayata geçmek istiyorum Birtanem.

» Barışarak Acımasız hayatın üstüne Ve Ayrılıkların üstüne Barış imzası Atmaya Nedersin bebeğim?

» Hadi gel Tut Çek Beni Ayrılıkların içinden Al Barış Dolu kalbine Sar Beni Sımsıkı Barışa Susadım Aşkım.

» Barışmak için bir ışık bekliyorum hadi vakit kaybetmiyelim aşkım seni yalnız seni istiyorum.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder