duyulmamış sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:22

» Bir Gülün Dikeni Nasıl Ayrılmaz iSe bende Senden Ayrılamam Aşkım Sen Benim için Bir güLsün Ben iSe Senin için Seni Koruyan Bir Dikenim.

» Kime Baksam Sendeki Sıcaklığı Sıcak Bakışları Bulamıyorum Seni Çok Seviyorum.

» Yarınlarıma Umut ektim Gel Artık Sevgilim Birlikte Umutlarımızı Sevgiyle biçelim.

» Sana Yazdığım Sözler Karşıma Geldiğinde Anlamsız Kalıyor Seni Çok Seviyorum Bebeğim.

» Unutulmaz Sevginin Tek Sahibi SenSin unutmadı bı kalbim seni unutamadı Sadece Seni.

» Yalnızlık Kaderimde yer aLıyor Artık Gittin ya Hayatımdan Sensiz Kaldığım gün öLdüm gülüm.

» Senin için nice Savaşlara girdi Bu Yürek Şimdi Sensiz Kaldım Savaşlarımla bıraktın beni.

» Güldüğünde güneş açıyor hava üzüldüğünde yağmuyor yağıyor dünyama gel hadi ilk Baharımızı Kuralım birlikte.

» Soğuk bedenime Sıcakcık Gülüşünle Hayat Verdim Aşkım

» Gülüşün Yıldızlar Kadar parlak Sevgin ise yıldızlar Kadar Esrarengiz.

» Seni gördüğümden beri uykudan kesildim sensiz gecelerimde yalnızlığımın Sesiyle Sana Şarkı yaptım.

» Aşk yarası ile acıya Bedenime Merhem Olursun Diye Bekledim Seni Acıma Bastırasın diye Sevmedim Seni.

» Kırgın Olsada Bu gönüL 1 Seni Sevdi Bu gönül.

» Seviyorum Seni herşeyden çok özlüyorum seni Eski Günlerimden çok.

» Aşk Yoluna Seninle Başladı Bu GönüLL Sensiz Devam Etmem.

» hadi gel Cesaretini topla Başlıyalım Ebedi Aşkımıza.

» Ne Söz Kaldı Nefesimde Ne Aşk kaldı Kalbimde Çek git Artık üzme beni.

» Hadi gel yanıma özledim seni bu günlerim sensiz çekilmez dertlerim sensiz bitmez.

» Hayatına hayatımı Adadım hayatımı Alma Benden ben Sensiz Ne yaparım!

» Zamana bıraktım sevgiyi artık.. akrep yelkovan kovalasın benim yerime sevgiyi.

» Canımsın sen benim sensiz yarınlarıma güneş doğmaz bebeğim.

» Minik bir kalbin atış sesiyle bakıyorum dünyaya.

» Üzüldüğünde yıkılırım güldügünde hayatla barışırım hep mutlu ol bebeğim.

» Sen benim Kaderim Yaşanmamış Sevinçlerimsin, Sen Benim Nefesim mutluluk veren Dertlerimsin Sen Benim Birtanemsin Yaşama Sebebimsin

Comments Posted (0)

Yorum Gönder