dertli sözler

Posted by en güzel sözler | Posted in , | Posted on 14:21

» Dertlerim Aşk üstüne Kurulmuş Beni Bir Sen Anlıyordun Sende Dertlerim Yüzünden Bıraktın Beni Derdim Sana Değil hayata Gülüm

» Mutlumuyum Sanıyorsun bu Acı hayatta? Seni görünce gülüyorum Sanıyormusun Mutluyum Bu hayatta? Dertlerimle üzmek istemiyorum Seni Bunu Artık Anla!

» Ne kadar Yüzüne Gülsemde içimdeki Büyük Dertler yanında üzmeye Çalışıyor Beni Derdim Sana Değil Sadece Hayata!

» Dertli başımın Dermanı Sadece Sensin Seninle Dertlerimi Unuturum Seninle Mutlu Olurum, Sen yokken Yanımda Yine Dertlerimle Boğulurum Kendi Dünyamda.

» Derdime ilaç Olsan tek insansın Seninle Dertleri Unuturum Seninle Mutlu Dakikalar Harcarım Dert Seninle Biter bebeğim.

» Ağlıyorsam Sebebi var Dertli Dünyamda Acılarım var gülmek yakışmaz Oldu bana Dertlerimle duygularıma Acıyorum Gözyaşlarımla!

» Dertli kederli Hayatımda teselliyi sende bulurum mutlu Olurum Sen Olmayınca Dertlerimle Boğuşurum.

» Derdim Olsada içimde Sana Gülerim Yanında içim kan Ağlasada olumsuz şartlarda Sana yaşatmam bunu Asla!

» Ben Dertler içinde Ağlarken Sen Mutlu ol Daima bebeğim.

» Kimse Sormaz Bana Derdin nedir Diye, Derdim hayat olmuş Benim Kimseye Yok nefretim.

» Sigaramda Olmasa Çekilmez Bu Dertler Sen olmasan Sigarada içemezdim dertlerimle cesurca yüzleşemezdim iyiki Varsın Dertli hayatımda.

» Seni üzüyorsam Söyle Bana, Dertlerim Çok Bu Dünyada Sana Yansıtmak istemem üzülmene dayanamam Asla.

» Dertli gecelerime Dermanlı Güneş ol, Cevap Bulamadığım Sorunlarıma Sadece Mutlu Bir çözüm Ol.

» Daha Yaşım 20 Dertler bitirdi beni Yaşamak istemiyorum belki! Ama Sen varsın Tutamıyorum kendimi

» Dertler çürütsede içimi Seviyorum Seni, Derman Dilenmiyorum hayattan Dertleri bitiriyor daha başlamadan.

» Aşk Acısı Çekmeyen bu kaldim hayatın Acısını Çekiyor Dertlerini omuzluyor, Daha Yaşım hayatımın Baharında Kışları yaşıyorum Dertlerimle.

» Dertli Sözlerim belki Hayatıma teselli belkide Dertlerim Dert Olmuş Duygularıma Dualı, Seviyorum Yinede yaşamayı Dertlerime inat Seviyorum hayat Seni! Sana inat!

» Derdimi Anlatsam Sıkılırsın Gülüm, Dertlerime gülüyorum geçiyorum yanında Olmasın Sözlerim Zulüm, Sen Dertlerimin üstündesin gülüm.

» Çok Dertli yaşantım oldu Anılarımda Hiç biri Aşkın kadar koymadı Bana Dert oldu içime sıkıyor beni bu dert her gece.

» Yaşamak Dert çekmekse çekerim en ağırını, seni sevmek dert vericekse dertlere alıştı bu kalp sadece sana sevdalı.

» Derdim kimseye Değil Sadece Kendime, Ağlıyorum Dertlerimle her gece, Ne olur Çek beni Sevgi Dolu Yüreğine Dertleri Unutayım Seninle.

» Uzun dertlerimin kısa mutluluklarısın, yanında geçirdiğim her anın değerini biliyorum olmadığında ise dert çekiyorum bebeğim.

» Yaşayan her insanın derdi vardır bu hayatta dertsiz insan tanımadım dertli hayatımda.

Comments Posted (0)

Yorum Gönder